Tänään oli hirmu lämmin ilma; aamulla oli jo viisi astetta lämpimän puolella. Meidän piti lähteä aamulla käymään naapurikaupungissa mutta ennen lähtöämme auto kutsuttiin huoltoon. Siihen oli ilmestynyt puskuriin reikä jollakin parkkialueella. Vakuutus sen korvaa mutta omavastuu on 150 euroa. Ei ollut näet reiän puskenut autoilija jättänyt tiedonantoa itsestään, joten korjaus meni omasta vakuutuksesta. Sillehän ei mitään voi jos kaikki eivät ole rehellisiä.  Autokorjaamolla on tosi hyvä palvelu, auto haetaan pihalta ja remontin jälkeen tuodaan pihalle. Korjaamoyrittäjä onkin reilu mies. Hän antaa aina maksuaikaa huoltolaskulle.

Itse olen nyt jaksellut hieman paremmin kuin viimeksi kirjoitellessani. Asiaan vaikuttaa varmasti se, kun sain keskussairaalasta kutsun kipuhoitooni, jossa olen käynyt jo monena vuotena hoitoa saamassa. Hoitoa annetaan vuosittain kymmenen sarjana yleensä näin kevään korvalla. Viime vuonna jakso oli myöhemmin keväällä toukokuun alkupuolelta lähtien. Selvennyksenä kerron, että kyse on ns. FAT -hoidosta eli fysioakustisesta tuolihoidosta. Siinä minä valisen musiikin jota kuuntelen samalla, kun tuoli hieroo minua eri voimakkuuksilla tai tehoilla oikeammin sanottuna. Minä  pidän FATist, koska se rentouttaa ja laukaisee kiputiloja ja usein nukahdankin hoidon aikana tuolin tehdessä tehtäväänsä. Se onkin ainoa hoito, joka auttaa todella. Maaliskuun alkupäivinä olisi ensimmäinen kerta.

Tämä tällä kertaa ja taidan kirjoitella sen ensimmäisen hoitokerran jälkeen seuraavalla kertaa. Tietysti kerron jos jotain ihmeempää tapahtuu.